اردیبهشت ماه من است
اردیبهشت ماه من است
لايَنبَغى لِمَن لَم يَكُن عالِما أَن يُعَدَّ سَعيدا؛ كسى كه بهره اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند. امام صادق (ع)
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 اسفند 1390برچسب:انتقام زن ها, توسط پارسین |

زن: میشه توی کار باغچه کمکم کنی؟
مرد: تو فکر کردی من باغبانم؟ زن: میشه توی تعمیر دستگیره در کمکم کنی؟
مرد: تو فکر کردی من نجارم؟
بعد از ظهر مرد از سر کار بر
میگردد و میبیند همه چیز درست شده است ... ...
مرد: کی دستگیره در رو درست کرد و باغچه را رو به راه کرد؟
زن: مرد
همسایه و در ازاش ازم خواست یا یک همبرگر بهش بدم یا یک لب!
مرد : حتما تو به او همبرگر را دادی!
زن: تو فکر کردی من گارسون رستورانم؟
 
نتیجه اخلاقی : همیشه از انتقام خانمها بترسید

 



نظرات شما عزیزان:

خرگوشه
ساعت15:56---1 تير 1391
حالا خارج چرا ولی نجابت زن ایرانی؟ نه


پاسخ:بله


...
ساعت0:43---14 فروردين 1391
ههههههههههه خیلی باحال بود حقش بودپاسخ:

sama jooooooooooooooooon
ساعت10:31---28 اسفند 1390
هههههههه

خوشم اومد..اگه به مرد رو بدي پرروميشه..

در ضمن كار بدي كرد جواب كار مرد همسايه پاشنه كفش بود نه...پاسخ:چکارمی شه کردچاره ای نیس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.